Galerie: Shakira – Illegal ft. Santana

In 2006 am participat cu fiica mea, la Timisoara, la concertul Shakirei. A fost primul concert live la care a asistat copilita mea, care atunci avea doar 14 ani. A fost in culmea fericirii cind am anuntat-o ca mergem, si, mai ales, in timpul concertului. Imi placea si mie Shakira, dar eram prea prinsa cu viata mea cotidiana de la serviciu, de gospodina acasa, de mama si sotie si nu mai prea aveam timp de altele. In schimb la concert, am uitat de tot si toate si am savurat si am trait muzica, cu toti porii fiintei mele. A fost minunat!

Am retrait adesea clipele acelea, ascultand songuri cantate, adesea si compuse, de Shakira. Va propun s-o ascultam impreuna, interpretand melodia auzita de mine azi la radio:

3 gânduri despre „Galerie: Shakira – Illegal ft. Santana

Lasă un răspuns

