Galerie: Timpul din clepsidra

clepsidra

de Anna Panovici

Mă despart de tine
de fiecare dată
când nisipul din clepsidră
uită să mai curgă…

Întorc mereu clepsidra…
Păcat că timpul nu se întoarce
odată cu ea…

E un alt timp…
… poate fi timpul potrivit,
sau Nu.
Pentru a reînnoi sentimentele…

Care?

Care nu mai pot să se scurgă
prin clepsidra vieţii…

Mă despart de tine de fiecare dată…
Dar te revăd mereu….
şi atunci…
Zâmbesc ochii. Ştiu ei de ce…

Uneori…
îmi amintesc…

Întorc clepsidra,
dar nu îmi ajută…

Când nu mai pot
să mă despart de tine…
Ud nisipul cu lacrimi
şi mă simt….
De mine însumi, despărţită.

Lasă un răspuns

