Galerie: Baby’s garden

Această prezentare necesită JavaScript.

Cu putin timp in urma, am avut placerea sa cunosc o pereche deosebita, sot si sotie, si, un timp, sa le fim zilnic „musafiri”. El ne-a facut, mie si fiicei mele, masaj reflexoterapeutic, iar ea ne-a tinut de urat, cat ne asteptam, una pe cealalta. Sunt niste oameni minunati si m-a incantat foarte mult casa, gradina plina de flori – pasiunea mea- si felul lor de a fi si de a … trai mai mult pentru ceilalti, ceea ce mai rar intalnesti. De cum am zarit casa si am intrat, armonia si frumosul, sentimentul de pace interioara au pus stapanire pe mine. Si din pozele facute, veti intelege cu siguranta de ce. Le-am spus cred ca aproape in fiecare zi, ca acolo la ei este un colt de rai, si am spus-o din adancul sufletului.

Lasă un răspuns

