Galerie: Livada din apartament – epilog

Din pacate, unele vise nu se indeplinesc. Sau nu sub forma in care ne-o dorim.

As fi vrut sa mananc din capsunii, agrisele, coacazele rosii si zmeurele cultivate de mine, dar, din pacate, nu mi-a iesit „experimentul”.  Motive: in primul rand, din prea multa grija. La inceput le-a mers bine plantutelor. Afinul chiar a inflorit. Si atunci m-a intrebat cineva, ca nu ar trebui sa umble albinuta si la el, sa-i faca polenizarea. Pai…eu de unde sa stiu, fata mamii a crescut la oras.  :(  Si, nici una nici doua, cand am vazut ca umbla albinuta la florile corcodusului de langa nucul de sub balconul meu, l-am scos pe afin in balcon. Numai ca noptile inca erau destul de racoroase. Asa ca, bietul de el, s-a cam … innegrit si i-au cazut florile. Degeaba l-am adus in casa, ca tot nu si-a revenit. Si atunci a inceput grija mea exagerata fata de ele si le-am stropit de le-am…zapacit. Si vremea asta ploioasa si umeda a pus capac. Mi-am dat seama de greseala abia cand, in incercarea mea disperata de a le salva, le-am dus in curte la parintii mei si le-am replantat acolo. Pamantul din ghivece mustea de atata apa. Sunt cateva zile de cand le-am replantat, dar nu dau semne sa-si revina. Gata, s-a terminat tragic „experimentul”😦  Am gresit iar, cum am facut-o si in viata, avand prea multa grija, sufocant de multa….

Concluzii:

  • Plantele, oamenii, vietatile din vietile noastre trebuie doar ingrijite, nu sufocate cu dragostea noastra exagerata. Totul trebuie facut cu masura, pana si daruirea afectiunii se face cand si cat trebuie.
  •  Trebuie sa-ti asumi esecurile, sa tragi concluziile de rigoare, sa-ti spui si sa-ti impui ca sa nu repeti greselile.
  • Mai multa munca si modestie, Adriana draga! As fi avut timp sa scriu despre plantele mele si dupa ce au rodit, eventual la prima degustare, nu-i asa🙂

Suna frumos teoria!🙂 Sa vedem cum ma voi descurca cu practica…🙂

S-aveti o zi buna!🙂

Lasă un răspuns

