Galerie: Aprilie 2013

Azi a fost in sfarsit o zi numa buna de excursie. Asa ca, am trecut la fapte, inarmati cu aparatul foto si cateva pungi pentru plante de ceai si urzici, vii si moarte. Primele sunt numa bune si pentru mancat, gatite ca si spanacul. Celelalte, urzicile moarte sunt pentru ceaiuri. Am ajuns la concluzia ca nu e de loc usor de cules, asa ca voi ramane, cred, in continuare, o clienta fidela a magazinelor cu Plafar, Naturiste, sau cum s-or mai fi chemand. Dar aerul curat, peisajul, plimbarea de vreo 6 km pe jos, a fost un adevarat balsam pentru corpul si sufletul meu. Petre a gasit o pana si si-a pus-o la sapca, imitand un indian, pe nume Hiawata, cu care „ne-a facut cunostinta”, nepoata mea, cand avea vreo 3 anisori. Era ea la parintii mei, in Satu Mare, cand i-am vizitat. Si numai ce a vazut la TV un film pentru copii cu Hiawata si se inchipuia indianca din crestet pana-n talpi.🙂 Toata ziua umbla prin curte si prin casa, imitand tipetele indienilor🙂

N-am reusit sa prind in poze niste randunici, barza zburand si un starc, niste fluturi, pentru ca m-au luat pe nepregatite. Si sa culeg plante, si sa admir peisajul si sa fac instantanee cu aparatul foto, nu a prea mers, totul deodata🙂

Asa ca a iesit ce a iesit. Una peste alta, o iesire in mijlocul naturii, foarte reusita.

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Galerie: Aprilie 2013

  1. Minunata zi de primavara Mai ales ca mi-ai amintit de orasul meu natal, SM.
    Incantata ca am nimerit pe blogul tau.
    O seara minunata!
    Cu respect: Adeena.🙂

Lasă un răspuns

