Galerie: Biserici in constructie

Această prezentare necesită JavaScript.

Ciudat, foarte ciudat! Ne-am mutat de doua ori pana acum si am tot nimerit sa apartinem de biserici in constructie. Aceasta din prima fotografie este ultima, pana acum. Cand ne-am mutat in urbea mea natala, Satu Mare, era doar fundatia si portiunea de la baza, in care se tineau si se mai tin si acum slujbele. Se apropie de finalizare, si se pare ca si de aici voi pleca, nu peste mult timp. Cel putin asa sper.
Prima biserica in constructie din viata mea a fost cea de la intersectia strazilor Gloria cu Stefan cel Mare, in Timisoara. Fiica mea era mica, doar de cateva luni, cand, intalnind o vecina, din vorba in vorba am aflat de acesta prima biserica. Traversam o perioada mai dificila din viata si vecina mi-a amintit de dreapta credinta si m-a indemnat sa merg acolo, fiind cea mai apropiata de locul unde stateam.Mi-a placut ideea si pentru ca puteam sa merg si cu fie-mea  cu caruciorul. Din pacate strada Gloriei ce trebuia s-o strabat, era sparta si neasfaltata, dar si locuita, in casele darapanate, de tigani. Mi-era cam frica, dar m-a pazit Cel de Sus, stiind ca merg la casa Lui. Si, ca de obicei cand merg la biserica, ma intorceam cu sufletul impacat si usurat. Azi am vizitat-o, aflandu-ma in Timisoara.

A doua biserica in constructie am intalnit-o cand ne-am mutat la „casa mare”cum ii zicea Dora. De fapt era doar un apartament cu doua camere. Dora mea era mica, de vreo 2 ani si jumatate. Ei i se parea mare, fata de garsoniera unde am stat.🙂

Si din nou am mers duminicile in casa Domnului. Cartierul era destul de mare si credinciosi destui, asa ca, de unde initial fusese doar o bisericuta improvizata, din lemn, s-a construit, in timp, din donatii mai mult, cred, si micuta dar frumoasa biserica din imagine.

Sunt convinsa ca exista un mesaj in aceasta coincidenta, de a ne muta noi de fiecare data in apropiere de biserici in constructie. Probabil ca si noi avem ceva de „construit” in acea zona. Si noi, alaturi de ceilalti oameni, rude, prieteni, vecini. In fiecare zi punem si noi cate o caramida la constructia vietii noastre si a celor din jur, asemeni celor care ridica aceste minunate locase de cult. Cred ca acesta este mesajul.

Lasă un răspuns

